Bestuur

Scouting Goirle is een bloeiende vereniging met een enthousiast en gedreven bestuur dat bestaat uit zeven leden. Elk bestuurslid heeft zijn of haar eigen verantwoordelijkheden en rollen, maar samen werken ze aan de ontwikkeling en het succes van de groep. Het bestuur van Scouting Goirle is altijd bereikbaar voor vragen, opmerkingen of suggesties.

Het bestuur van Scouting Goirle heeft een cruciale rol in het creëren van een veilige en uitdagende omgeving voor alle leden. Het bestuur zorgt voor een goede organisatie van de activiteiten en evenementen en ondersteunt de leiding bij de uitvoering hiervan. Ze zijn verantwoordelijk voor de financiën, het onderhoud van het gebouw en de communicatie met ouders en andere belanghebbenden.

De leden van het bestuur hebben stuk voor stuk een grote passie voor scouting en hebben jarenlange ervaring binnen de vereniging. Ze zijn zeer betrokken bij de leden en zetten zich dag in dag uit in om de scoutingervaring van de leden zo goed mogelijk te maken. Samen met de leiding zorgen zij voor een gevarieerd programma waarin de leden uitgedaagd worden en waarin ze nieuwe vaardigheden en ervaringen kunnen opdoen.

Het bestuur van Scouting Goirle is altijd op zoek naar manieren om de vereniging te verbeteren en te vernieuwen. Ze luisteren naar de input van leden en ouders en proberen zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften en wensen van alle betrokkenen. Het bestuur is trots op wat de vereniging heeft bereikt en kijkt met veel enthousiasme en energie naar de toekomst.

Het bestuur van de vereniging bestaat uit de volgende leden:

Gijs van der Wielen – voorzitter (voorzitter@scoutinggoirle.nl)
Jochem Sparla – secretaris (info@scoutinggoirle.nl)
Piet van Seeters – penningmeester (penningmeester@scoutinggoirle.nl)
Joost de Bont – algemeen bestuurslid
Vacature – algemeen bestuurslid
Vacature – Leidingvertegenwoordiger
Koen Janus – groepsbegeleider (groepsbegeleiding@scoutinggoirle.nl)