Vrienden van

WAT ZIJN DE VRIENDEN VAN SCOUTING GOIRLE?

De stichting Vrienden van Scouting Goirle bestaat uit een groep mensen die sympathie hebben voor Scouting Goirle en de vereniging financieel willen ondersteunen. Als Vriend legt iedereen per kalenderjaar een sponsorbedrag in. Enkele keren per jaar bepalen de Vrienden samen waar het sponsorgeld voor gebruikt wordt. Op die manier dragen de Vrienden van Scouting Goirle bij aan een fantastische scoutingervaring voor alle leden van Scouting Goirle. Lees verder voor het reglement van Vrienden van Scouting Goirle.

WIE KUNNEN VRIEND WORDEN VAN SCOUTING GOIRLE?

Iedereen die betrokken is bij de vereniging en Scouting Goirle met een minimale bijdrage van € 50,00 wil steunen, kan Vriend worden. Je kunt lid worden als individu, als koppel, als bedrijf: iedereen is welkom! Natuurlijk is het sponsoren van Scouting Goirle ook met een kleiner of groter bedrag mogelijk. Wie sponsort met een kleiner bedrag dan € 50,00, zien we dan als zeer gewaardeerde sponsor. Je neemt dan niet deel aan ‘Vrienden activiteiten’ en hebt geen stemrecht als het gaat om de besteding van het totale Vriendengeld.

WAAR WORDT HET GELD VOOR GEBRUIKT?

Iedereen die betrokken is bij Scouting Goirle kan initiatieven aandragen waar het sponsorgeld van de Vrienden van Scouting Goirle aan besteed kan worden. Denk hierbij aan een speciale activiteit op zomerkamp, de aanschaf van materialen, een bedankje voor de vrijwilligers of het onderhoud van het Scoutinggebouw. Maximaal drie keer per jaar worden de Vrienden van Scouting Goirle gevraagd om hun stem uit te brengen op het initiatief dat zij willen steunen.

Lees hier waar de aanvraag voor financiële steun aan dient te voldoen.

WAT KRIJGEN DE VRIENDEN VAN SCOUTING GOIRLE TERUG VOOR HUN BETROKKENHEID?

Voor een minimale steun van € 50,00 per kalenderjaar ben je Vriend van Scouting Goirle. We waarderen je betrokkenheid enorm en willen je daarom ook graag bedanken.

• We vermelden je naam op het Vrienden van Scouting Goirle bord.
  • We vermelden je naam op deze pagina binnen de website.
  • Je wordt uitgenodigd voor Scouting Goirle gerelateerde activiteiten.
  • Je krijgt online stemrecht in de ‘Vrienden van Scouting Goirle nieuwsbrief’, waarin maximaal drie maal per jaar wordt bepaald waar het sponsorgeld aan besteed wordt.
  • Evt. voor je belastingaangifte: RSIN van Stichting Vrienden van Scouting Goirle is 859802802.

DOE JE MEE?

Deelnemen is heel eenvoudig. Vul dit aanmeldformulier in en mail het ondertekend naar vriendenvan@scoutinggoirle.nl of doe het in de brievenbus bij Kerkstraat 54b, 5051 LC Goirle. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om je aanmelding te verwerken.

Als je vragen hebt, beantwoorden we die natuurlijk graag. We zijn te bereiken via vriendenvan@scoutinggoirle.nl.

We hopen je als vriend te mogen verwelkomen!

Jeske Elands (voorzitter), Kim Witters (penningmeester), Maggie van Kempen (secretaris) en Yvonne Vermeer (algemeen bestuurslid)